Қарсы мәндес сын есім

Тақырыбы:

Қарсы мәндес сын есім

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

1.Қарсы мәндес сын есімнің негізгі белгілерін меңгереді.

2.Қарсы мәндес сын есімнің өзіне тән қасиеттерін толығырақ игере отырып, сөздің лексикалық және грамматикалық жақтарына көңіл бөледі.  Сөйлеу дағдысы қалыптасады

Оқып-үйренудің нәтижесі

Сын есімнің негізгі белгілерін ажыратып,қарсы мәндес сын есімдерді  таба алады. 7-9-жаттығу (С),  10-12-жаттығу (В), 13-15-жаттығу (А) бойынша жұмыс жасай алады.

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Топтық жұмыс, «Таразы», тест, ой шақыру, ой қозғау,  кері  байланыс,

Оқушылардың оқып-үйрену  барысын бағалау

Жұптық, топтық бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Деңгейлік тапсырмалар

Ресурстар

5 түрлі гүл, үлестірмелі топтама, жапсырма қағаздар, постер, маркер,

Негізгі дереккөздер

 

 

Сабақ кезеңдері

 

Сабақтың мазмұны

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Кіріспе (3мин)

5 түсті гүлді таңдау арқылы топқа бөлінеді. Әр топқа таңдаған түстеріне қарай психологиялық мінездеме беріледі.

Жағымды ахуал туады. Сабақтың сын есімге қатыстылығын біледі.

І . БІЛУ (5мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Таразы» әдісі арқылы өткен сабақтағы білімдерін таразылау.

 

 

 

Оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстыру:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан бір оқушы шығып, сұрақтарға жауап береді.

Тест орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы өзін-өзі бағалайды

Топ қарсы топты бағалайды

ІІ. ТҮСІНУ (10мин)

 

 

 

 

 

1.Сәйкестендіріп,қарсы мәндес сөздер тауып ойнайық!

2.Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелде және оларға қарсы мәндес сын есім тап

        Ірі,жұқа,қатты,биік

3.

1.Үлкен кісі бастар,кіші кісі қостар.

2.Жақсы бала-қуаныш,жаман бала-өкініш.

3.Қант тәтті болады,бұрыш ащы болады.

4.Жақсы бала ойлағыш,жаман бала тойлағыш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан бір оқушы шығып,сәйкестікті табады.

4-топ бір қарсы мәндес сөз табады.

 

Қасқыр –қорқау,жыртқыш.

Түлкі-қу,өтірікші.

Қоян-қорқақ,мақтаншақ

 

 

 

Ережемен жұмыс жасап,өз ойын айтады,мысалдар келтіреді

 

Ірі-ұсақ,жұқа-қалың,қатты-жұмсақ,биік-аласа

 

Үлкен-кіші,жақсы-жаман,тәтті-ащы.

ІІІ. ҚОЛДАНУ

(5мин)

Сергіту. «Психологиялық тест»

Берілген сын есімдерді жұптастыру.

 

 Аласа-биік,қараңғы-жарық,  қымбат-арзан,жұқа-қалың,жуан-жіңішке,қою-сұйық,жақын-алыс.

 

ІҮ. ТАЛДАУ (10мин)

Жаттығулар орындау.

І-топ:8-жаттығу.Өлеңді жатқа жазып,қарсы мәндес сын есімдердің астын сызу.

ІІ-топ: 9-жаттығу.Мейірімді,инабатты,жуас сөздерін қатыстырып сөйлем құрап жазу.

І- ІҮ-топ:11-жаттығу.Шығармашылық тапсырма: Керікті сипаттау.

ІҮ-топ:12-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жазып,қарсы мәндес сын есімдерді тауып,астын сызу.

І топ: 8-жаттығу ; ІІ топ:   9-жаттығу;  І- ІҮ- топ:11-жаттығу (Керікті сурет салу,көрініс,шағын мәтін арқылы сипаттап береді)

ІҮ-топ:12-жаттығу  бойынша жұмыс жасай алады.

Ү.ЖИНАҚТАУ(5мин)

 

Ребусты шешу арқылы сын есім ақылын тыңдау

VІ. БАҒАЛАУ

(5мин)

    

            Кеше,бүгін,ертең…

            Оқушы пікірін тыңдау

1.Жапсырма қағаздар арқылы рефлексия жасалады.

 

2.Әр топ бағалау парағы бойынша қорытынды бағаларын шығарады.

 

3.Оқушы өзін-өзі бағалау парағына бүгінгі тапсырманы қай деңгейде меңгергенін көрсетеді.

(2мин)

 

Үйге тапсырма беру

 

 

 

Қарсы мәндес 5 сын есім жазып,сөйлем құрайды

Алматы облысы Талғар ауданы №33 орта мектеп

Мұғалім Есбосынова Ботагөз Қожаққызы

(1  047 рет қаралды, бүгін 1 рет)


Ұқсас мақалалар

Тілдер еліне саяхат

Ақмола облысы Бурабай ауданы Тілдерді оқыту орталығының оқытушысы Мадиева Айман Кәрібайқызы
Cабақтың тақырыбы: Тілдер еліне саяхат.

Лексикалық тақырып: Дәрігердің қабылдауында. Грамматикалық тақырып: Барыс септігі.

Мемлекеттік тілді оқытушы: Зәмзебай Кенже. Топ деңгейі: жалғастырушы деңгей. Сабақтың тақырыбы: Лексикалық тақырып: Дәрігердің қабылдауында. Грамматикалық тақырып: Барыс септігі. Сабақтың

Пікір жазылмаған

Пікір жазу
Әлі пікір жоқ! Бірінші болып пікір жазуыңызға болады!

Тек тіркелген пайдаланушылар пікір жазады.